Kennis maken met judo en jiu-jitsu bij Eerste Judoclub Kaatsheuvel

Binnenkort starten de kennismakingslessen judo van Eerste Judoclub Kaatsheuvel weer.
In een serie van drie lessen, die starten op 6 oktober, kunnen kinderen van 5 t/m 8 jaar kosteloos kennis maken met de mooie sport judo. Daarnaast is het voor kinderen vanaf 10 jaar mogelijk om proeflessen jiu-jitsu te volgen.

Eerste Judoclub Kaatsheuvel is een vereniging waar gediplomeerde docenten en assistenten met veel plezier en aandacht judo en jiu-jitsu lessen verzorgen voor jong en oud. Naast deze lessen worden extra activiteiten georganiseerd voor de leden, zoals een jaarlijkse clubdag, kamp en budovierdaagse. Dit doen we al 54 jaar.

Tijdens de lessen staan sportiviteit en respect voor elkaar centraal. De kinderen leren op een speelse manier de verschillende technieken die horen bij judo en/of jiu-jitsu. Een belangrijk onderdeel van iedere les is het leren vallen, Een vaardigheid die heel belangrijk is op de mat, maar ook daarbuiten erg handig kan zijn.

Als het je leuk lijkt om aan de kennismakingslessen deel te nemen, stuur dan een mail aan info@judoclub-kaatsheuvel.nl.

Ook voor oudere kinderen en volwassenen bieden wij voldoende mogelijkheden om kennis te maken met judo en jiu-jitsu.