Clubdag 2024

22 juni @ 14:30 - 21:00

Op zaterdag 22 juni organiseren we onze jaarlijkse clubdag. Een dag vol gezelligheid, sport en lekker eten & drinken voor het hele gezin.

We willen jou met je hele gezin daarom ook van harte uitnodigen om aanwezig te zijn en mee te doen.

In grote lijnen zal de clubdag er als volgt uit zien:
Vanaf 14.30 starten we in de dojo met het Eerste judoclub Kaatsheuvel judotoernooi. Dit is een judotoernooi met alleen leden van onze vereniging, maar wel met een echte prijs voor iedereen. Alle judoka’s kunnen hier aan meedoen. Ook als je pas net begonnen bent.
Dit toernooi zal in verschillende groepen plaatsvinden. De precieze tijden en indeling worden na de inschrijving bekend gemaakt.

Vanaf ongeveer 15.00 uur zijn er in de grote zaal in De Werft allerlei leuke activiteiten en spellen te doen. Deze activiteiten en spellen zijn voor alle leden met hun gezin.

Er zijn geen kosten verbonden aan de activiteiten en het judotoernooi.

Vanaf 18.00 uur is het dan tijd voor een gezellige barbecue.
De kosten voor de barbecue zijn:
Kinderen t/m 12 jaar – €7,50
13 jaar en ouder – €12,50
De kosten voor de barbecue worden afgeschreven van het bij ons bekende rekeningnummer

Inschrijven kan tot uiterlijk 8 juni via https://forms.office.com/e/yea6xsaZMs

22 juni