Sponsoring

Op 26 augustus 2018 was het, na vele jaren plannen maken en praten met de gemeente, eindelijk zover. We kregen een eigen nieuwe dojo! De nieuwe dojo maakt onderdeel uit van de nieuwe sporthal de Werft. We zijn nu weer helemaal bij de tijd! Deze nieuwe dojo geeft de vereniging ook weer de ruimte om te kunnen groeien.

De nieuwe dojo is exclusief voor onze vereniging. Wij kunnen we bij wijze van spreken 24 uur per dag 7 dagen per week gebruik maken van deze ruimte. Dit heeft zoals je begrijpt ook een prijskaartje. Om ervoor te zorgen dat de contributie laag blijft zijn wij blij met je support en ondersteuning. Daarnaast is het sponsorbedrag dat wij ontvangen bestemd voor het organiseren van activiteiten voor alle judoka’s, jiu-jitsuka’s en vrijwilligers van onze vereniging.

Je kunt de vereniging helpen door het voor een jaar sponsoren van een gedeelte van de judomat vanaf € 35,=.  De nieuwe mat is opgebouwd uit 85 matten (2×1). Het is mogelijk om een halve, één of meerdere matten te sponsoren. Bij de ingang van de dojo komt een matten-plattegrond waarop het logo of de naam zichtbaar is wie welk deel van de mat sponsort. Hoe meer matten u sponsort hoe meer keer uw logo of naam wordt afgebeeld. Daarnaast wordt dan je naam en/of logo ook geplaatst op de website, in een nieuwsbrief of zelfs op de sponsor-banner op de homepage van onze website. De sponsorperiode is voor één judoseizoen (september tot en met juli).

Hoe gaat sponsoren in zijn werk:

1. Je geeft aan hoeveel matten je wilt sponsoren.
  2. Er wordt gekeken of er nog voldoende matten beschikbaar zijn.
  3. Samen leggen wij de sponsorafspraken vast.
  4. Je ontvangt een factuur.
  5. Wij plaatsen jouw logo op de matten-plattegrond en op de andere afgesproken media.

Heb je interesse, stuurt u dan een e-mail naar:
sponsoring@judoclub-kaatsheuvel.nl

Mattenlayout