Kampdag

9 april 2022 @ 13:00 - 19:00

Zoals jullie misschien al wel gehoord hebben gaan we dit jaar op kamp! Dit kamp is van 8 t/m 10 april in Heukelom bij kampeerboerderij Het Heukeloms Hoefke (www.heukelomshoefke.nl).

Het kamp is voor alle judoka’s en jiujitsuka’s geboren 2006 t/m 2013, maar natuurlijk willen we ook de jongere judoka’s/jiujitsuka’s graag uitnodigen om mee te genieten.

Alle judoka’s/jiujitsuka’s geboren in 2014 t/m 2017 zijn welkom op zaterdag 9 april. Tijdens deze middag gaan we allemaal leuke, grappige, gezellige en sportieve dingen doen en we sluiten af met lekker eten voor iedereen.

De kosten voor deze geweldige middag bedragen € 5,00 per persoon.

We vertrekken om 13:30 uur bij de dojo en zijn om 19.00 uur weer terug. We gaan met auto’s naar het kampadres. Op het inschrijfformulier kun je aangeven of je kunt rijden.

Wij raden aan om gemakkelijk zittende kleding aan te doen die vies mag worden.

Mocht nog vragen hebben, dan horen wij die graag.

Inschrijven kan tot 27 maart

9 april 2022