Kersttoernooi

20 december 2020 @ 09:30 - 13:00

In deze rare tijd willen we heel graag voor de judoka’s tot en met 12 jaar iets leuks organiseren, waarbij we natuurlijk kijken naar wat kan binnen de geldende maatregelen. We hebben gekozen om een kersttoernooi te organiseren. Een echt judotoernooi, met echte prijzen voor alle deelnemers.

Hieronder vind je alle informatie en het inschrijfformulier.

Zondag 20 december.
We starten om 9.30 uur met de eerste groep en verwachten uiterlijk 13.00 uur klaar te zijn met de laatste groep. Na de inschrijvingen maken we een planning en zullen we doorgeven hoe laat je aanwezig moet zijn. Je bent dan ongeveer een uur bezig met wedstrijden en prijsuitreiking.

Voor wie
Dit toernooi is bedoeld voor alle leden t/m 12 jaar. Het maakt daarbij niet uit of je al jaren lid bent, of pas een paar lessen hebt gevolgd. Wij zorgen ervoor dat iedereen in een poule komt met gelijkwaardige tegenstanders.

Onze eigen dojo in Sporthal De Werft

Bijzonderheden
Vanwege de coronamaatregelen mag er geen publiek aanwezig zijn. Ouders wordt dus gevraagd om de kinderen te brengen en weer te halen. In de week voorafgaand aan het toernooi zullen we de start- en eindtijd communiceren.

Let op: inschrijven kan tot uiterlijk 12 december

20 december 2020