Klompentoernooi 2023

28 oktober 2023 - 29 oktober 2023

Het klompentoernooi is een judotoernooi in Sint-Oedenrode.

Voor de leeftijdscategorieën  -10 -12 -15 -18 -21

Het toernooi is geschikt voor wedstrijdjudoka’s die eerder al ervaring hebben opgedaan tijdens bijvoorbeeld de hajime-toernooitjes. Het toernooi is geen beginnerstoernooi, dit betekent dat inschrijven in overleg met de trainer gebeurt.

Mochten er vragen zijn met betrekking tot de mogelijkheid voor inschrijving van een judoka, spreek dan bij voorkeur Jerom of Twan aan. Mocht dit niet kunnen, stuur dan een mail naar: wedstrijden@judoclub-kaatsheuvel.nl

Let op! De judoka moet lid zijn van de JBN alvorens deze mee kan doen met dit toernooi. Verder wordt er een kleine vergoeding gevraagd voor toegang tot de tribune en voor het overschrijven van een judoka naar een andere gewichtsklasse. De kosten voor inschrijving  bedragen 15,- euro per judoka.

Inschrijven kan tot 06-10-2023.

Begin:
28 oktober 2023