Klompentoernooi

12 november 2022

Het klompentoernooi is een groter judotoernooi in Sint-Oedenrode. Het toernooi is geschikt voor wedstrijdjudoka’s tot en met de -15 welke eerder al ervaring hebben opgedaan tijdens bijvoorbeeld de hajime-toernooitjes. Het toernooi is geen beginnerstoernooi, dit betekent dat de wedstrijdjudoka’s die zich mogen inschrijven zelf benaderd worden door de docent.

Mochten er vragen zijn met betrekking tot de mogelijkheid voor inschrijving van een judoka, spreek dan bij voorkeur Jerom of Twan aan. Mocht dit niet kunnen, stuur dan een mail naar: wedstrijden@judoclub-kaatsheuvel.nl

Let op! De judoka moet lid zijn van de JBN alvorens deze mee kan doen met dit toernooi. Verder wordt er een kleine vergoeding gevraagd voor toegang tot de tribune en voor het overschrijven van een judoka naar een andere gewichtsklasse. De kosten voor inschrijving  bedragen 15 euro per judoka.

Voor meer informatie, zie ook de website:

Klompentoernooi 2022

Inschrijving is gesloten