« Alle Evenementen

• Dit evenement is voorbij.

Start kennismakingscursus Judo voor volwassenen

11 maart 2022 @ 20:00 - 21:00

Judo? dat is toch niet iets waar je als volwassenen mee kan starten?
Jawel hoor, dat kan heel goed!! Daar hebben we al veel goede voorbeelden van. En binnenkort starten we weer met een nieuwe groep.
Als je interesse hebt, ben je van harte welkom om mee te komen doen.

Wat is judo
Judo is een zeer complete sport die goed is voor je conditie en je spieropbouw. Daarnaast leer je hoe je je val kunt breken, een hele handige vaardigheid in het dagelijks leven.

Tenslotte is judo ook een heel sociale sport, judo leer je altijd samen, terwijl je wel op je eigen niveau bezig kunt zijn.

Ben je nieuwsgierig? Schrijf je dan in via info@judoclub-kaatsheuvel.nl

Over de cursus

De cursus bestaat uit 10 lessen van een uur, gevolgd door een examen voor gele band. De lessen zijn op vrijdagavond van 20.00 tot 21.00 uur en starten op 11 maart.
De kosten bedragen €35,00 voor de lessen inclusief het examen.
De cursus is geschikt voor beginnende volwassenen, maar ook herintreders zijn van harte welkom.

En natuurlijk is de cursus uitermate geschikt voor ouders die ook wel eens willen ervaren wat de kinderen elke week op de mat doen

Wacht niet langer en schrijf je in.

Datum:
11 maart 2022