Aanmeldformulier clubdag

Beste Judoka / Jiujitsuka,

Op zaterdag 16 juli is het weer tijd voor de jaarlijkse: Eerste Judoclub Kaatsheuvel clubdag.

Zoals de meeste van jullie al weten is de clubdag één groot feest voor alle leden van Eerste Judoclub Kaatsheuvel met hun hele gezin. Er zijn judo / jiujitsu-activiteiten, maar ook leuke activiteiten buiten de mat waar het hele gezin aan mee kan doen. De afsluiting is traditiegetrouw met een heerlijke barbecue.

Vanaf 14:00 zullen er allerlei activiteiten georganiseerd worden voor de judoka’s, de ouders, de broertjes en zusjes. Deze activiteiten vinden op de mat, in de grote zaal en buiten plaats.

Tijdens deze activiteiten is er voor iedereen wat te drinken en te snoepen.

Vanaf 17:00  volgt een heerlijke barbecue voor alle leden met hun gezin.

De Clubdag wordt voor het eerst georganiseerd op onze dojo in Sporthal de Werft

De kosten voor deelname aan de clubdag zijn als volgt:

Deelname aan de activiteiten Gratis

Deelname aan de barbecue: jonger dan 16 € 9,00 – 16 jaar en ouder €14,00.

Aanmelding barbecue

* De kosten voor de barbecue worden op basis van aanmelding geïncasseerd van dezelfde rekening als de contributie. Indien anders gewenst, dan na aanmelding graag een bericht aan penningmeester@judoclub-kaatsheuvel.nl.