Clubkampioenschappen

15 maart 2020 @ 10:00 - 13:00

Op zondag 15 maart organiseren wij de jaarlijkse clubkampioenschappen. De afgelopen jaren deden we dat steeds tijdens de clubdag. Dit jaar hebben we dat losgekoppeld.

De clubkampioenschappen zijn er voor alle judoka’s van onze vereniging. Het maakt niet uit of je al lang of pas net lid bent, iedereen is van harte welkom. Judoka’s worden ingedeeld in poules van ongeveer 5 judoka’s. Iedereen doet dan 4 wedstrijden. Natuurlijk is er voor iedereen een prijs.

We gaan er vanuit dat elke judoka ongeveer een uur aanwezig moet zijn (inclusief prijsuitreiking). Natuurlijk zijn ouders en andere belangstellenden van harte welkom om te komen kijken.

We starten om 10.00 uur met de eerste wedstrijden, maar niet iedereen hoeft dan al aanwezig te zijn. Dat is afhankelijk van de indeling en het aantal inschrijvingen. De indeling zullen we een week voor de wedstrijden bekent maken. Mocht je op een bepaalde tijd niet kunnen, geef dat dan door via e-mail.

Kosten voor deelname zijn €3,50.

Wij hopen natuurlijk dat iedereen meedoet, dus schrijf je meteen in.
Inschrijven kan tot uiterlijk 1 maart.

15 maart 2020

DOJO Sporthal de Werft