• Dit evenement is voorbij.

Kamp

3 april 2020 - 5 april 2020

Het is weer tijd voor het Eerste Judoclub Kaatsheuvel-kamp.
Het thema is deze keer “Olympische Spelen”.
Aankomende zomer zullen onze Nederlandse sporthelden (waaronder de judoka’s) gaan strijden om de medailles in Japan, het geboorteland van onze sport.

Wij gaan de strijd al eerder aan.
In april vinden onze Olympische Spelen plaats in en om kampeerboerderij De Runsvoort in Helvoirt (http://www.runsvoort.nl).

Worden dit jouw Olympische Spelen? Schrijf je dan snel in.

Wanneer
Vrijdag 3 april vertrekken we na schooltijd naar het kampadres. Op zondag 5 april zijn we voor het avondeten weer terug bij de dojo.

Wat kost het
De kosten voor dit weekend zijn €35,00 per persoon.

Voor wie
Het kamp is bedoeld voor alle judoka’s/jiujitsuka’s die geboren zijn in 2004 t/m 2011.

Vragen
We willen graag dat iedereen mee op kamp gaat en we snappen best dat sommige judoka’s (en ouders) het erg spannend vinden. Om onduidelijkheden te voorkomen en eventuele problemen op te lossen willen we je uitnodigen om alle vragen te stellen die je hebt. Dat kan via e-mail, maar natuurlijk ook altijd tijdens de les.
Dus heb je twijfels of zijn er onduidelijkheden kom langs! Wat ons betreft is alles bespreekbaar.

Inschrijven kan tot 7 februari

Begin: