Kamp

19 april - 21 april

Dit voorjaar is het weer tijd voor het Eerste Judoclub Kaatsheuvel-kamp.
Het thema is deze keer “Olympische spelen”.
Een weekend vol uitdagingen en spannende spellen, maar natuurlijk ook tijd voor vrolijkheid en gezelligheid.

In april vinden onze Olympische Spelen plaats in en om kampeerboerderij Heukeloms Hoefke in Heukelom (http://www.heukelomshoefke.nl).

Doe je mee? Schrijf je dan snel in.

Wanneer
Vrijdag 19 april vertrekken we na schooltijd naar het kampadres. Op zondag 21 april zijn we voor het avondeten weer terug bij de dojo.

Wat kost het
De kosten voor dit weekend zijn €35,00 per persoon.

Voor wie
Het kamp is bedoeld voor alle leden die geboren zijn in 2008 t/m 2015.
De jongere leden zijn uitgenodigd om 1 dag te komen.

Vragen
We willen graag dat iedereen mee op kamp gaat en we snappen heel goed dat sommige leden (en ouders) het erg spannend vinden. Om onduidelijkheden te voorkomen en eventuele problemen op te lossen willen we je uitnodigen om alle vragen te stellen die je hebt. Dit kan natuurlijk gewoon tijdens de les, maar je kunt ook een mail sturen met je vragen.

Dus heb je twijfels of zijn er onduidelijkheden kom langs! Wat ons betreft is alles bespreekbaar.

de inschrijving voor het kamp is gesloten.

Begin:
Einde: