« Alle Evenementen

• Dit evenement is voorbij.

Kampdag

20 april @ 13:00 - 19:00

Dit voorjaar is het weer tijd voor het Eerste Judoclub Kaatsheuvel-kamp.
Het thema is deze keer “Olympische spelen”.
Een weekend vol uitdagingen en spannende spellen, maar natuurlijk ook tijd voor vrolijkheid en gezelligheid.
Ben je voor 2015 geboren, dan ben je van harte welkom om op zaterdagmiddag mee te komen spelen.

Onze Olympische Spelen vinden plaats in en om kampeerboerderij Heukeloms Hoefke in Heukelom (http://www.heukelomshoefke.nl).

Ga je mee met de kampdag? Schrijf je dan snel in.

Wanneer
Zaterdag 20 april vertrekken we om 13:00 vanaf de werft naar het kampadres.  Om 19:00 ben je weer terug bij de dojo met een volle maag.

Wat kost het
De kosten voor deze middag zijn €5,00 per persoon.

Voor wie
De kampdag is bedoeld voor alle jonge leden die geboren zijn na 2015.

Vragen
We willen graag dat iedereen mee op kamp gaat en we snappen heel goed dat sommige leden (en ouders) het erg spannend vinden. Om onduidelijkheden te voorkomen en eventuele problemen op te lossen willen we je uitnodigen om alle vragen te stellen die je hebt. Dit kan natuurlijk gewoon tijdens de les, maar je kunt ook een mail sturen met je vragen.

Dus heb je twijfels of zijn er onduidelijkheden kom langs! Wat ons betreft is alles bespreekbaar.

De inschrijving voor de kampdag is al gesloten.

Datum:
20 april