Inschrijving jaarlijkse clubdag geopend

Op zaterdag 30 Juni is het weer tijd voor de jaarlijkse clubdag. Op deze feestelijke dag nodigen wij alle leden van Eerste Judocub Kaatsheuvel met hun gezin uit om te komen genieten van onze clubkampioenschappen, spelletjes middag en barbecue. Omdat we gaan verhuizen naar de nieuwe Werft is dit tevens de laatste keer dat de clubdag gehouden wordt op deze locatie. Hier zullen wij dan ook zeker bij stil staan en hopen dat iedereen aanwezig is om onze tijd in de Westkant mooi af te sluiten.

De clubdag bestaat uit een aantal verschillende onderdelen:

• Clubkampioenschappen
    Natuurlijk zijn clubkampioenschappen het leukst als iedereen meedoet. Vandaar dat iedereen automatisch is ingeschreven voor het toernooi. Om een goede poule indeling te kunnen maken, vragen wij alle judoka’s om hun gewicht, band en leeftijd door te geven via intekenlijsten op de club of via mail. Mocht je om redenen toch niet mee kunnen doen, kun je je uitschrijven via een van bovenstaande opties. Voor de jiujitsuka’s is er een random attack toernooi, en ook hiervoor geldt dat wij het leuk vinden als alle jiujitsuka’s hieraan deelnemen.
  • Activiteiten
    Tijdens en na de wedstrijden zullen er allerlei activiteiten georganiseerd worden voor de judoka’s, de ouders, broertjes en zusjes. Deze activiteiten vinden naast de mat, maar ook zeker op de mat plaats. Tijdens deze activiteiten zullen we in het bijzonder stilstaan bij het verlaten van de Westkant.
  • Barbecue
    Na de clubkampioenschappen en spelletjes volgt een heerlijke barbecue voor alle leden met hun gezin.

We beginnen de clubdag om 11.00 uur. De barbecue zal rond 17.00 uur beginnen.
(de tijden kunnen nog enigszins veranderen, dat heeft te maken met het aantal deelnemers)

De kosten voor deelname aan de clubdag zijn als volgt:
Deelname aan de clubkampioenschappen Gratis
Deelname aan de activiteiten Gratis
Deelname aan de barbecue: ‘jonger dan 16’ €7,50 – ’16 jaar en ouder’ €12,50

We willen nogmaals benadrukken dat we het erg leuk zouden vinden als iedereen aanwezig is en meedoet.

Mocht je nog vragen hebben dan kun je deze natuurlijk tijdens de les stellen, of mailen.

Laat ons zo snel mogelijk weten dat je meedoet, maar uiterlijk op 16 Juni. Je gegevens doorgeven voor de clubkampioenschappen kan via inschrijf lijsten op de club of mail. Inchrijven voor de BBQ kan tevens via onze website: https://judoclub-kaatsheuvel.nl/product-categorie/clubdag/.

In gebruik name nieuwe Werft
Op zondag 26 Augustus nodigen wij de hele club uit om de nieuwe zaal in gebruik te gaan nemen. Leg deze datum dus alvast vast in je agenda!