Kennismaken met judo

Op 1 maart 2024 start Eerste Judoclub Kaatsheuvel met een serie van drie kennismakingslessen judo voor kinderen van 5 t/m 7 jaar. Tijdens deze lessen zetten de jonge judoka’s hun eerste stappen op de judomat. Met elkaar leren ze spelenderwijs wat het is om samen te stoeien, maar ook om elkaar te helpen. Leren vallen zonder dat het pijn doet hoort er natuurlijk ook bij. Na de drie lessen kunnen de kinderen besluiten of ze lid willen worden. De kennismakingslessen zijn op vrijdag van 17.00 tot 18.00 uur.

Wat is judo

Judo is voor iedereen! Voor jong en oud. Met de van origine Japanse technieken train je meer dan lichaam en geest. Vanuit de opvoedkundige basis leer je omgaan met normen en waarden, respect, zelfbeheersing en samenwerken. Het bijzondere is dat judo zich aanpast op ieders mogelijkheden. Het is dus echt voor iedereen!

Bij Eerste Judoclub Kaatsheuvel bieden we al 60 jaar judolessen aan voor kinderen en volwassenen. Bij ons staat plezier voorop. Tijdens de les zorgen we ervoor dat de judoka’s de begeleiding krijgen die ze nodig hebben. We staan daarom ook altijd met meerdere docenten op de mat.

Inschrijven

Heb je interesse in de proeflessen stuur dan een mail naar info@judoclub-kaatsheuvel.nl, of vul het contactformulier in op de website. Ook voor vragen kun je hier terecht.