Rabobank Clubkas Campagne 2018 van start!

Rabobank De Langstraat steunt graag het verenigingsleven in de gemeenten Loon op Zand en Waalwijk en de plaatsen Drunen, Elshout en ‘s Gravenmoer. Daarom geven wij elk jaar een deel van onze winst aan het lokale verenigingsleven. Gezien het grote succes van de campagne en het aantal clubs dat inmiddels meedoet, stellen wij dit jaar € 150.000 beschikbaar voor het verenigingsleven van de Langstraat!

De basisgedachte van de campagne is dat leden van Rabobank De Langstraat inspraak hebben in de verdeling van een gedeelte van de winst van de bank. Leden van Rabobank De Langstraat kunnen hun stem uitbrengen op de vereniging(en) en/of stichting(en) die zij een warm hart toedragen. Deze stemmen zijn geld waard. Hoe meer stemmen er op een vereniging of stichting uitgebracht worden, des te meer geld krijgt deze vereniging of stichting. Al onze klanten die vóór 1 september 2018 lid zijn geworden kunnen hun stem uitbrengen. De stemperiode start op 2 oktober en loopt tot en met 14 oktober 2018.

Bron en meer informatie: